laupäev, 26. veebruar 2011

talvemantel

mu mantel valmis juba tegelikult talve alguses (nii palju siis minu jagamise kiirusest). lihtsalt üks hetk oli selline täiesti tüüpiline mulle-ei-ole-mitte-midagi-selga-panna-olukord. enam ei sobinud eelmise aasta isetehtud mantel (sest see oli suureks jäänud ja tegelikult ei meeldinud mulle ka selle lõige juba algusest peale. ära anda ega visata ei plaani, ootab ümbertegemist, sest erinevalt lõikest on kangas lihtsalt suurepärane) ega poemantel (mis oli ka suureks jäänud ja üldsegi kuidagi...vana) ega ka paar aastat tagasi tehtud mantel (mis küll meeldib mulle endiselt, aga on kuidagi pikk ja kohmakas ja takistab liikumist). seega ei jäänud mul muud üle, kui oma kangavarusid inspekteerida ja sobiv välja valida, lõike olin ma juba varem leidnud.

õmblemine läks lausa lennates, mind ei takistanud ka süümepiinad selle ees, et tegelikult oleksin ma pidanud enda mantli asemel hoopiski Madise sõbranna mantlit õmblema (piinlikkusega tuleb tunnistada, et see on mul siiamaani õmblemata). erilist mässamist ei olnudki ja villavatiinist tulenevate karvapallide köhimine seekord ka ei häirinud. tulemus mulle meeldib, võibolla muidugi oleks küll võinud natukene kitsam olla, aga elame üle.

PM: villane mantliriie
VM: polüestervooder, vblla natuke tugevam, kui tavalised voodrid
lisaks villavatiin, liimiriie, nööbid, pannal
LÕIGE: "Šitje i kroi" 3/2010

mantel eest:


ja tagant:

ja siin valik suurepäraseid kunstilisi fotosid sellest, kuidas ma ise seljas olevat mantlit pildistada püüdsin, sest Madist polnud parasjagu käepärast:

Kommentaare ei ole: