laupäev, 26. veebruar 2011

ruuduline pusa

see on minu kõige uuem õmblustöö, mis valmis nii paar nädalat tagasi. ütlen ausalt, et viksisin idee ühest poest maha (jätan targu ütlemata, mis poest - pärast pannakse äkki veel kinni või midagi!). nimelt ma proovisin sarnase tegumoega kampsunit ühes poes ja see oli seljas väga äge. ma olin juba kassasse minemas, kui oma tavapärast kvaliteedikontrolli (jep, professionaalne kretinism, aga elu sees ei lahku ma nt Zarast (ei ole see pood, kust ma idee sain) ühegi asjaga, mille õmblusi ma üle pole vaadanud - ma ei taha maksta hiigelsummasid tõeliselt halva kvaliteediga toodete eest) käigus tuvastasin, et muidugi oli juba üks trukk eest ära tulnud. ohates viisin oma kallikese riiulisse tagasi. soov samasugust kampsunit/pusa omada aga ei kadunud. nii ei jäänudki muud üle, kui Abakhani külastada ja suurepärase kanga ja trukkidega väljuda.

kui ma uue pusaga kodus ringi kõndisin, hakkas Madis muidugi kõva häälega naerma ja teatas mulle igakord möödudes: "Häääudi, fõuks!". selgituseks lisas, et ruudud on ju täielik kantri ja krae näeb välja nagu kaelaside. ja lisas, et ei tea, kus mu hobune on. nojah. vähemasti tööl sain oma pusa eest kõvasti kiita!

PM: trikotaažkangas, mis on mõnusalt veniv, aga mitte selline, mis kiiresti välja veniks.
lisaks trukid.
LÕIGE: kunagi ammu Burdast võetud. see on mul üks põhilõige T-särkide, pusade jne õmblemiseks. täielik räbal juba (just viimati kleepisin teda kleeplindiga kokku), aga teda on hea kõigeks kohandada.

pusa:

Kommentaare ei ole: