laupäev, 26. veebruar 2011

lilleline pluus

see on projekt, mille kohta võin liialdamata öelda, et ma tegin seda aastaid.

ma arvan, et ma ostsin esimesena kanga (mitu aastat tagasi) ja ilmselt taaskord millegi muu jaoks. siis leidsin lõike, maal vanu Burdasid lapates.

lõiget pidin kohandama, sest algselt oli tegemist kleidi ülemise osaga (see tähendab, et ta oli väga lai ja lühike). alles jäid sisuliselt vaid esidetaili voldid ja püstkrae. varrukad tegin lühikesed, seljadetaili kinnis on trukkidega ja allääres on seotav alläärekant.

ilmselt siin peitubki valmimise venimise põhjus - pärast väljalõikamist oli tollega nii palju mässamist, et mul viskas totaalselt üle ja nii jäi ta seisma koos teiste samasugustega minu õmblussektsiooni nimetuse alla "kunagi, kui mässamise peale vihastumine üle läheb, teen valmis".

igastahes on ta nüüd valmis. korra olen seda kandnud ka, aga ta mu eriline lemmik ei ole. kuigi mitte väga ammu oma riideriiulis (sest kappi mul endiselt pole) inventuuri tehes olin põhimõtteliselt seda juba ära andmas, aga siis hakkas kahju - ikkagi ju kaua tehtud, kaunikene. ja üle pika aja selga proovides leidsin, et pole tal viga midagi. suvi ka varsti tulemas, siis saan ehk rohkem kanda.

PM: õhuke puuvillane, lisaks trukid seljakinnisele (nende löömise üle kindlasti kõik mu naabrid rõõmustasid, nagu ikka! ma ei mäleta millele ma ükskord parasjagu trukke lõin, võibolla see sama pluus, igastahes tekkis esialgu majja (kortermaja) täielik vaikus. sellele järgnesid mõne aja pärast naabrite väga närvilised tümpsuvad sammud, mis lõppesid alles siis, kui trukid ees. nojah, vblla ma muidugi ka lihtsalt kujutan ette.)
LÕIGE: Burda 10/1976

pluus eest:
tagant:

Kommentaare ei ole: