kolmapäev, 26. jaanuar 2011

T-särk Beritile

ükskord kangapoes käies leidsin sealt vahva ahvidega trikotaažkanga. millegipärast meenutasid need ahvid mulle kanagesti mu õetütart, kes siis oli kuskil kahene. uurisin õelt Beriti suuruse ja olin täitsa valmis talle sellest kangast midagi tegema. kahjuks aga kõik mu õmblusajakirjad sisaldasid täiesti tavalisi ja igavaid laste lõikeid. sihukesest kangast ei saa ju niisama mingit junni teha, eksole! nii ma siis natuke kurvastasin, kuni avastasin poest "Šitje i kroi" lasteteemalise erinumbri, kus täitsa mitu toredat lõiget sees. egas midagi, tuli see ajakiri endale koju tassida (no tegelikult ma muidugi ikka maksin selle eest, et keegi ei arvaks, et ma selle varastasin või midagi). no ja siis läks veel aega, kuni Beritil tuli 3-aastane sünnipäev. mõistsin, et ma ei saa enam viivitada ja asusin talle ajakirjast valitud T-särki tegema. naiivitarina mõtlesin, et mis see lasteasja õmblemine ära ei ole - ega ta üle paari tunni ikka aega võta. jee rait. ma õmblesin ja mässasin sellega ikka mitu päeva. aga valmis ma ta sain!


lõige: "Šitje i kroi" 7/10

Kommentaare ei ole: