esmaspäev, 21. märts 2011

ma olen hamster

eile sorteerisin aastatagusest kolimisest ühte suurde kotti jäänud kangaid ja lõngu. tuleb välja, et ma olen suure ahnurina endale poodidest kahmanud neli täiesti arvestatava suurusega kasti täit lõngu pluss veel mingi hiigelkoti täis lõnga voodialuses kastis (mida ma ignoreerin) ja kindlasti on mul kuskil veel midagi peidus. kangakogustest ei hakka ma rääkimagi. ei tea, millal küll juhtub see ime, et ma olen kõik ära õmmelnud või kudunud ja kodus valitseb täielik tühjus (st terve virn tühje kaste). millegipärast ma arvan, et kui selline olukord peaks aset leidma, saan ma ilmselt riikliku autasu või Guinessi rekordite raamatusse või vähemalt Igor Volke tuleb mind sellise uskumatu paranähtuse puhul intervjueerima. seniks üritan Pärnu ja Tartu maanteed vältida ja liigelda marsruudil kodu-töö-kodu.

1 kommentaar: